tirsdag den 17. januar 2012

Om at pynte på sandheden

For det gør vi jo! Ikke? For det er da ikke bare mig? Og selvom klokken kun lige har passeret 10, så har jeg allerede flere ting på samvittigheden i dag...


Sandheden er, at børn med klap for øjet træneplaster på øjet bare ikke er det skønneste i verden, og at vi forældre virkelig ville ønske, at det ikke var nødvendigt..


Men det er jo nødvendigt! Og jooooo! Det er helt vildt cool, når klappen plasteret både er med mønster og glimmer!

Og når sandheden er, at tænderne faktisk blir tisgule af alt for meget kaffe og cola og smøger og... Og at den ene fortand stritter helt vildt når man ser sig selv i profil, fordi tandlægen dengang for 100 år siden overhovedet ikke mente, at det var nødvendigt med bøjle..

Men en krone er jo næsten lissom ens egen tand, ikke.. I hvert fald hvis man tæller med, at man har betalt en mindre formue for den og en tandblegning! Og man kan jo altid lade som om man er født med de pearly whites, der gør at man bare smiler mere, større og bredere!



Ork nej, jeg ønsker mig slet ikke noget til min fødselsdag! For jeg har simpelthen ALT hvad jeg overhovedet ku ønske mig! Men hårdt presset kan jeg måske godt lige ryste et par A-4 sider ønsker..

Og selvfølgelig har jeg da i dag fået en sund og velanrettet portion morgenmad! Klart da - for morgenmad er vigtigt og man er hvad man spiser! Damn, jeg ville ønske jeg ikke havde spist den flødebolle!

1 kommentar:

  1. I think this is a really good article. You make this information interesting and engaging. You give readers a lot to think about and I appreciate that kind of writing.
    tandblegning hjemme

    SvarSlet