fredag den 13. januar 2012

Stilletid

Stillezone, kaffe, rejsetid! Jeg har lige sat mig i en tidslomme - og elsker det! For når den står på en times rejsetid - helt for mig selv, så er det om at nyde! Der sker tusind ting i mit liv for tiden, og der er alt for lidt tid til at få skrevet her.. For der er indlæg om ferie, om barn med briller og sårbarhed i ufattelige mængder, tandblegning, fantastiske mennesker, fødselsdage, forestående romantisk weekend og alle mulige øvlebøvlede ting, som suser rundt i hovedet, men så lidt tid til at få det ned på papir!

Men dagen i dag er reserveret til mig, min hud og lysten til at blive klogere på mit ældste barn! Den skønne Anette på Beautyspace.dk kastede nemlig en gratis facemapping efter sine faste læsere til jul - og jeg elsker den slags julegaver som kan indkasseres i januar! Ligesom jeg i oceaner af tid har glædet mig til seminariet om supersensitive børn - og som kommer netop ku, hvor jeg føler allermest, jeg har brug for værktøjer til at hjælpe min lille pige som har det så svært med de strenge krav i hverdagen..

Hurra for stillezoner! Og for at glæde sig over tid for sig selv.. Og for at glæde sig til at se familien igen om 9 timer, når de henter mig:-)

1 kommentar: