søndag den 27. februar 2011

Doven søndag

Så sidder jeg her med en kop kaffe og blødere fødder end i går! Jeps - den er go nok - det virker, gør det! Balsanen! Ufatteligt, hvordan det kan! Det hverken svier eller lugter - bare på med vattet, væde med lotion og så slappe af en tyve minutters tid - og så er det ellers bare frem med den medfølgende spatel!
Helt sommerklar føler jeg mig nu ikke endnu, men nu får fødderne lige lov at hvile et par dage - med masser af fed creme.. Måske de lige skal ha en omgang mere, men så satser jeg osse på at ha babyfødder! Så tør jeg faktisk godt få fødderne ordnet på ferien i Tyrkiet til maj! Sidste år var jeg til stor morskab for kvinden på skønhedsklinikken henne ad gaden fra vores lejlighed - og hele hendes familie!! Åbenbart var mine fødder ikke lige et syn, hun fik hver dag, så hun hidkaldte straks både far, søster, bror og et par kusiner - måske er det meget godt, jeg ikke forstår Tyrkisk:-)


Og nu står den på søndagshygge! Dagens opgaver inkl. forberedelse af aftensmaden fik jeg klaret længe inden middag, mens manden sov i alkoholdampene i soveværelset og pigerne legede.. Sikken herlig ro - Mr. Nice Guy tar en morfar på sofaen, lilletøsen ligger i barnevognen, mellemste øgle ligger trygt i sin seng (og PLEASE, lad hende blive feberfri i løbet af luren!!) og min store pige sidder med næsen i computeren med Pixeline og nyder resten af sin cola fra en hurtig visit på McDonalds. Sådan en ro er næsten for god til at være sand - med tre piger ml. 6 mdr. og 4 år er der altså længe imellem den slags luksusgoder!


Så det blir vist til en halv times sofatid når lige fastelavnskostumerne er på plads! Endnu engang sent på den, men næste år skal det være anderledes!! To par hvide strømpebukser og en rød kjole til Isabella, så er den vist klaret! Pigerne var heldigvis til at overtale til Hello Kitty-udklædning - og så kan det næsten ikke være nemmere!
Og så skal der vist netshoppes hjemmesko! Har netop set disse fra Collegien - og jeg har da sjældent set hjemmesko, der var så cool!Dem kan både mor og døtre altså godt li! Og til 169 kr. pr. par er det til at overkomme! De stribede gad jeg faktisk godt selv ha!
 God søndag!


2 kommentarer:

  1. Hvor fedt! At du også har resulteret i hidkalden under fodbehandling. Det har jeg også. I. Tyrkiet! Altså, det må jo være noget med luftfugtighed og alt muligt. Må vist prøve det mirakelmiddel der. Hvor købte du?

    SvarSlet
  2. Ja, helt vant til håndværkerfødder i Tyrkiet er de vist ikke:-) Jeg købte det på www.balsan.dk og valgte at gå all-in og købe den store pakke. Tænkte at med de fødder, jeg normalt render rundt med, skal det nok blive brugt op!
    Og hvis det er luftfugtigheden dernede, der skræmmer hård hud væk, så vil jeg faktisk igen overveje at flytte derned.. Min ældste datter proklamerede sidste år, at hun faktisk ikke havde tænkt sig at skulle hjem igen - hun ku da bare gå i børnehave dernede, så det var måske en mulighed:-)

    SvarSlet