lørdag den 26. februar 2011

Fatal Attraction?

Jeg elsker børnetøj! Ikke bare som i ”næh, hvor er det sødt” – men virkelig elsker!! Sådan næsten lidt skræmmende a la Fatal Attraction ! Altså, koge en kanin er nu ikke lige noget, jeg kunne forestille mig at gøre, men jeg er virkelig glad for børnetøj og jeg elsker at surfe nettet for nye, vidunderlige klæder til ungerne.. Håber det er noget, jeg vokser fra – for det vil da være en lidt spøjs ting at gøre, hvis man ikke længere har nogle unger, der skal klædes på:-)

For 3 uger siden fik jeg fingre i den skønneste kjole - og det gør mig stadig helt ør, at den faktisk hænger her i huset nu! Jeg havde længe haft kig på den – og mit hjerte gik itu, da det gik op for mig at den sidste kjole blev solgt for næsen af mig.. MEN! Så skete det fantastiske, at hele to af de skønne kjoler som til salg på Retro Villa – de dukkede nærmest op af det blå! Og nu hænger den ene så her hjemme hos mig! Eller – faktisk snarere på Olivia’s værelse! Og hun elsker den!! Næsten lisså meget som mig! Den er skøn – og hver en øre værd!! Og jeg har faktisk et par gange overvejet om jeg skulle købe den allersidste af slagsen til når Olivia vokser ud af den, hun har – med lad være at sige det til Mr. Fantastisk aka manden, der synes, jeg bruger alt for mange penge på børnetøj! Så vil nogen – anyone – ikke nok være sød at skynde sig at købe den for næsen af mig – lige her

Og så lige i en helt anden boldgade – men faktisk ligeså smukt og lækkert! Den strikkede body fra Lice er blandt favoritterne til Victoria her i vinter! Både kjolen og heldragten måtte altså også godt finde vej til Kollund! 
Er det kun mig eller får man ikke helt lyst til at tage på skiferie? En uge i knæhøj sne, varm chokolade, kolde kys og huer, der skjuler de dårlige hårdage.. Ahhh! Kunne mine unger så ikke lige ta og blive et år eller to ældre, så vi kan komme afsted! Jeg er helt overbevist om at de faktisk vil elske at kælke og udkæmpe sneboldskrige dagen lang!

Hvad gjorde vi egentligt før Trendsales? Gav tøjet væk? Smed det ud? Selvom det smerter mit hjerte hver gang, jeg sælger et stykke af det skønne tøj, ungerne og jeg har været så glade for – så er det altså et velkomment tilskud til nye køb! Faktisk har jeg startet en legehusopsparing – udelukkende finansieret af salg af tøj på Trendsales! Et styk strikket Marius-body i rød kommer snart til salg – hold øje, køb og støt ”Projekt Skrappedulle-villa”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar