fredag den 25. februar 2011

Pimp my seat

Jeg er stolt! Sådan rigtig superglad og stolt! Jeg har lavet de fineste skamler  – det synes jeg selv, men endnu vigtigere: det synes Olivia og Isabella!
De har været rigtig glade for deres Ikea-skamler siden de fik dem! Og de bliver flittigt brugt! Når der skal spises, smøres madpakke, leges bus, børstes tænder og når de skal nå derop i voksenhøjde, hvor der gemmes chokolade og tyggegummiJ Og det er jo ikke fordi skamlerne var grimme – bare hvide og sådan lidt.. Nå ja, Ikea-agtigeJ
Men der var jo altså en rest gul maling fra Projekt Kommode og i gemmerne fandt jeg også en pink rest.. Og så var der jo lige det smukke, smukke tapet fra seneste visit i über-yndlings-butikken Retro Villa!
Manden var ikke synderligt begejstret da jeg gik i gang med at male den første skammel på køkkenbordet, så projektet blev flyttet til baggangen – nej nej, gnavne gamle mænd gider vi ikke! To skamler, en uge – vupti! Men da først den ene skammel stod færdig, var der jo heller ingen ro! Jeg har lært lektien – når jeg laver noget til øglerne, så er det om at gemme det væk indtil det hele er færdigt! Ikke noget med at give noget til den ene! Føj for en sur 2-årig!
Men stolt – det er jeg ! Og det samme er ungerne! Nu mangler jeg så bare at få indkøbt en bøtte lilla maling, så jeg kan komme i gang med den 3.! Baby Victoria skal jo også ha en selvom hun endnu ikke brokker sig.. Og jeg blev glædeligt overrasket – det var slet ikke så svært. Ingen løbende maling, tapetet har lige kanter og ved hjælp af gulvlakken har vi nu skamler der nemt kan vaskes rene!
Nu overvejer jeg så om jeg ikke også skulle tage tallerkenrækken med i næste ombæring..

Og kunne man måske leve af at pimpe skamler?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar