mandag den 28. februar 2011

Gule gummihandsker

Der er een ting, der er værre end at rengøringshjælpen melder afbud og man så må bruge tre timer på at shine hele hytten! Det er så når manden lukker hunden med sorte, våde, beskidte poter ind på det nyvaskede køkkengulv!!! Og så står man så der - iført gule gummihandsker, moppe og et barn, der hellere vil have fest end middagssøvn.. 



Og her havde jeg lige glædet mig til at sidde på kanten af sofaen og drikke min kaffe i et nypoleret hus for derefter at pakke denneher ud! Faktisk har jeg allerede en - så den her skal bruges som gave - iført lækre smækre hjemmelavede cup- og popcakes! Glæder mig allerede til at skulle i gang med popcakes'ene - det blir første forsøg i morgen (hvis ellers prinsesse-babyen kan finde ud af at sove!). 

De ser da lækre ud, ikke? Du kan se mere om de skønne kager her 
Jeg skal nok dele - altså billederne i hvert fald.. Også selvom de måske ikke er helt så vellykkede som de her. Så husk nu på, at det faktisk er mit første forsøg, jeg begir mig udi! Vær barmhjertige..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar