fredag den 25. februar 2011

Verdens grimmeste fødder

Dem har jeg - måske i virkeligheden ikke helt verdens grimmeste, men kønne er de ikke! Når jeg gnidder dem mod hinanden lyder det faktisk lidt som sandpapir, og de er tørrere end Saharas ørken! Det er hverken kønt eller behageligt..
Og nu bilder jeg mig jo ind, at foråret er lige om hjørnet - og i hvert fald satser jeg på at vise både ben og fødder når familien om 3 måneder rejser mod syd - nærmere bestemt det dejligt varme Tyrkiet! Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig til varme, frihed, sol og så den lækre mad på yndlingsrestauranten La Paz?
Nå, men det var de der fødder.. Den smækre Anette, som med garanti har de skønneste bløde fusser der passer til ferskenhuden, har rådet mig til at prøve Balsan - og det skal nu afprøves. 
Så i dag tar jeg afsked med den hårde hud, de sprukne hæle og sandpapirsfornemmelsen i strømperne - og i morgen aften når ungerne er puttet, står den på sofa, Confessions of a Shopaholic på dvd'en, cafe latte, chokolade og fodpleje!
Manden sender jeg i byen for ærligt - det lyder altså ikke supersexet! Altså, det med vat og lotion - det er jo fint nok - men at man så bagefter tilsyneladende kan skrabe den opblødte hud af?? Ejjj, det lyder som noget man gør under ret private forhold.. Såååå, den tar hunden og jeg lige i tosomhed:-)
Resultatet - ja, jeg er spændt - og du skal med garanti nok høre nærmere!

God weekend - og husk, det er aldrig for tidligt at gøre fødderne klar for sommeren er her lige om lidt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar