tirsdag den 6. december 2011

Om at blive overhalet indenom

Jeg er simpelthen bagud! Og halser afsted for at nå det, jeg burde.. Såsom at købe julegaver, blive udhvilet og nå bunden af vasketøjsstakken..

De sidste dage har været hektiske.. Der er lavet lagkager.. Holdt børnefødselsdag.. Givet skideballer til dem, som glemte at komme til børnefødselsdag(?!?!).. Lavet flere lagkager.. Skrevet ansøgninger.. Sovet ALT for lidt.. Forsøgt at snakke brillevalg med nu 5-årig, som kategorisk afviser - og blot laver en "det skal vi ikke snakke mere om i dag!" når jeg bringer emnet på bane.. Fået tandpine (og hvorfor er det så liiiige, at det dukker op en måned efter sidste undersøgelse? Og mens der grubles over hvordan vi finder pengene til den krone, jeg får sat i lige inden jul... Anyone?)..

Til gengæld blev der bare ikke så meget tid tilovers til alt det andet - det som jeg allerhelst ville.. Blogge.. Ligge på sofaen og se reruns af 90210.. Spise chokolade.. Drikke cafe latte.. Spise romantisk frokost med Mr Nice Guy..

Nåmen, pigebarnet var glad for at få de her med i børnehaven til morgen! Det redder faktisk dagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar