mandag den 27. februar 2012

Bloggen der var døende..

Den var der jo! Stadig! Omend det er på så lavt blus, at man må undre sig over at der faktisk stadig er liv! Lissom med mig..

For på det seneste har mit overskud været lukket inde i et gammelt syltetøjsglas, der blev glemt allerbagerst på hylden, fordi den ene penicilinkur har erstattet den anden og det føles som om det tætteste, jeg kom på lykken, var de aftener, hvor ungerne gik ud som et lys klokken 19 og jeg så endelig ku smide mig på sofaen inden jeg allerede inden 21 gik på hovedet i seng..

Dig, der har lavet Voodoo på mig - det virker, så du må altså godt stoppe det nu! Please!

Til gengæld er jeg blevet så meget klogere, at jeg nu ved, at jobsamtaler med migræneanfald faktisk fungerer okay! For selvom jeg kun husker brudstykker bagefter, så må jeg formå at gøre indtryk idet det nu to gange har fået mig videre til anden omgang.. Så det skal altså ikke stoppe mig!

Og det der Gourmet-noget... Kald mig bare en bonderøv - jeg kan sgu godt nøjes med stegt flæsk og persillesovs (hvilket fuldstændig afskriver mig fra nogensinde at deltage i For lækker til love, I know!).. Fantastisk ophold, dejligt selskab og jo da, god mad - selvom den der andetallerken godt ku ha været sparet væk - den med hjerte, lever og brisler! Kæresteweekend for fuld skrue, nul børn i 24 timer, den mest fantastiske Nanny Fine, holden i hånd og sol over heden - fuck, det er svært at finde tilbage til hverdagen.. Næste gang blir det tre dage, så der også lige blir tid til at få sovet ud! Sådan engang når ældsten er 14 og kan passe de to andre..

Adskillige gange har jeg slået terninger i hovedet - bloggen død, bloggen i live.. Men jeg savner altså at få noget ned på skrift - udover kalenderaktiviteterne og dosmersedlerne. Så jeg er her - og satser på at de der vintergækker, der en lillebitte smule lokker med forårsfornemmelser faktisk tar overskuddet med, så der ikke går en måned mellem de ynkelige indlæg.

Og hvem fanden vidste at der den jyske hede faktisk er lidt smuk?

Når man tilsætter tosomhed med verdens lækreste Mr. Nice Guy, en uafbrudt nattesøvn, et varmt bad uden afbrydelser og noget solskin!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar