tirsdag den 28. februar 2012

Sult, længsel og seje damer

Dagen i dag har hovedsageligt været tilbragt på langs - intet alvorligt, men alligevel noget med akut indlæggelse og faste.. Og lad os lige slå fast: jeg er røvdårlig uden kaffe! Og uden mad.. Men mest kaffen! Og når klokken i skrivende stund har passeret 18 og det nærmer sig 24 timer siden jeg sidst fik nogetsomhelst i maven (udover 4 panodiler), så er deri virkeligheden ikke så meget der fungerer!

Klokken 10 sukkede jeg efter kaffe - nu veksler det mellem ynk og brølen! Og jeg vil jo gerne bare hjem! Først på dagen var succeskriteriert at spise med familien, senere at nå hjem og putte øglerne, men efterhånden håber jeg bare at ku sove i min egen seng - osse selvom det betyder at jeg bare lister ind i løbet af aftenen..

På den anden side er det her lidt af en oplevelse - og jeg tilstår uden omsvøb at ha smuglyttet hele eftermiddagen! For jeg har nemlig fået de tre sejeste roomies!! Som på trods af stomier, drop, iltapparater og begyndende Alzheimers kaster den ene morsomme spydighed efter den anden gennem lokalet! For der er humor, latter og så en lille portion tungsind som gør dem til de sejeste 75-80-årige, jeg længe har mødt!

Er dog ikke helt sikker på, jeg gider sove med dem.. Har en fornemmelse af, at der godt kan blive snorket en hel del... Når der er tanket op med kaffe, er jeg her igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar