torsdag den 2. februar 2012

Ældre, klogere og meget meget gladere...

Ja, man ku jo blive helt bekymret over at det tog mig næsten to uger at komme mig over endnu en crappy fødselsdag.. Det gjorde det så heller ikke.. Men jeg overvejer nu alligevel at gå lidt Jehova på de der fødselsdage.. For dem har jeg altså ikke pissemeget held med..

Til gengæld kom der en trilliard andre ting indover.. Noget med jobsamtaler (uuuh yes, i flertal endda! Og faktisk tre for at det ikke skulle være helt lyv.. On a roll here!), migræneanfaldet fra helvede (sooo much fra helvede! Som tog mig næsten tre dage at anerkende.. For hvem husker hvordan en migræne er efter 5 år uden? På den anden side fatter jeg hat af, at jeg ku glemme det.. Og jeg skulle hilse og sige, at der er adskillige huller i hukommelsen de tre dage, jeg var ramt - så hvis nogen har set/hørt mig gøre noget ganske vanvittigt, så schyyyyy! -don't tell me! Jeg har en undskyldning!), forældrekaffe i børnehaven, øjenlægebesøg og alle de sædvanlige ting, som alligevel aldrig blir afsluttet..

Det er jo ikke ligefrem fordi det dufter af forår, men måske det er fordi solen skinner fra en frostklar blå himmel, at der lige er tikket lidt ekstra kræfter ind på kontoen på trods af at trætheden stadig sidder i kroppen efter den voldsomme migræne. Og jeg nynner for mig selv og holder på hemmeligheden om at en veninde er nygravid, glæder mig til weekend og kælketur, til romantisk sushinight med Mr Nice Guy og i det hele taget over livet.. Selv ikke det at løbe over en vis Fru mor på indkøbstur (som naturligvis ikke så mig.. Om jeg så stod 2 meter foran hende hujende og dansende ville hun garanteret overse mig..) ku ikke pumpe luften ud af mig:-)

Anyways, er det ikke snart forår egentlig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar