fredag den 2. marts 2012

Lovely

Jeg elsker Diane von Furstenberg's design! Love love love! Fordi hendes designs er præcist så tidsløse, at de holder vand altid! Og mine DVF-kjoler har ofte reddet mig når der stod fest på programmet!

Og det er jo aldrig for tidligt at lære ungerne noget om godt design, er det vel? Og dermed blev der sat kryds i kalenderen 28/3, hvor Gap Kids og Baby Gap lancerer en DVF-kollektion! Oh yes, blev der sagt!


Mon ikke der lige ku komme et par sommerkjoler i kurven lige her?

Og så tilbage til planlægningen! For der står weekend på programmet! Som alenemor det halve af den, that is.. Og den slags kræver planlægning! Til gengæld satser jeg på solen, så det blir søndag med cafe latte og madpakker på legepladsen..

Inden det går løs med en uge med pletvise perioder som alenemor (mere planlægning der!) og alverdens projekter, der skal ordnes inden min aftale med den virkelige verden midt på måneden! Og den aftale begynder faktisk at gi mig lidt præstationsangst.. PIS! What to wear, what to do? Men med knapt et par uger to go, så løser det sig nok!

Go weekend, go røv og nyd solen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar