fredag den 28. oktober 2011

Billigt dullegrej

Jeg er simpelthen lige nødt til at dele det her med jer.. Jeg er ikke en master udi makeuppens verden og bruger til dagligt kun ganske lidt, men nogle gange skal der jo nyt grej ind på hylderne! Og ærligt, så blir jeg altså en lille smule nærig sparsommelig, når jeg træder indenfor i Matas..


Men så stiftede jeg for nyligt bekendtskab med e.l.f. - og jeg må sige, at jeg er overrasket over den gode kvalitet i forhold til prisen! Så nu kan det faktisk lade sig gøre at give den lidt gas til ganske billige penge.. Jeg holder dog stadig fast i favoritterne, jeg i forvejen havde, men en pige kan jo aldrig få for meget dullegrej!


Godt 200 kr. inkl. fragt - og blot 5 dage undervejs :-)


3 kommentarer:

  1. wow, det er jo super billigt - og ser laekkert ud! er der noget saerligt af det du kan anbefale?

    SvarSlet
  2. Deres Mineral Infused Mascara overraskede mig virkelig positivt - den gir altså lidt ekstra længde og volumen, men stadig på den naturlige måde.. I like! Og deres mineral øjenskygge er god - den fås i et utal af farver, så mon ikke der sniger sig flere af dem ind næste gang, der skal købes ind:-)
    Jeg havde egentlig ikke særligt høje forventninger til deres flawless finish foundation, men ville alligevel lige gi den en chance - men den holder faktisk vand!

    Og det er jo skønt at finde noget billigt, så er det jo mere oplagt at eksperimentere lidt mere med farverne!

    SvarSlet
  3. Og så er der iøvrigt Halloween-tilbud weekenden over - med 20% rabat på alt!

    SvarSlet