fredag den 21. oktober 2011

Og så fik man da luft..

Sorry, men dårlig opdragelse og dårlig service - det magter jeg simpelthen ikke! Og jeg kan faktisk blive rigtig sur og indebrændt over det!

Men så er det jo godt, man kan få luft! Og det er altså ikke noget, jeg gør hver gang, men nogle gange, så er det altså på sin plads!

For jeg var jo til den her samtale.. Og så var jeg til samtale nummer to samme sted.. Og nej, det var ikke lige jobbet virksomheden for mig.. Og det var sikkert ikke kun mig, der fornemmede det til samtalen.. Alligevel sluttede samtalen med et "Du hører fra os i næste uge - sandsynligvis onsdag". Ja, det er fint, hej hej..

Og i dag er så fredag! Som i fredag-en-god-uges-tid-senere-end-den-føromtalte-onsdag.. Og nej, jeg har ikke hørt noget! Og jo jo, jeg ved jo lissom godt, at de sikkert ikke lige ville tilbyde mig det job der.. Og det er helt fint med mig.. Det er jo ikke sån at jeg render rundt og er bitter eller noget.. Men helt ærligt! Hva sker der lige for en dårlig opdragelse?

Gad vide om det er mig, der har misforstået noget? For jeg tænker jo, at man søger et job - og så får man besked om det er go eller no go.. Og da i særdeleshed når man faktisk hele to gange er rykket ud og har brugt tid på at komme til samtale.. Og forberedt sig.. Og taget pænt tøj på endda..

Nåhrmen, så måtte jeg altså lige ringe for at få luft.. Og ved I hvad jeg fik? "Nåda, det må vi da ha glemt.. Men vi regnede jo nok osse med at du ville gætte, at du ikke fik jobbet, når du ikke hørte noget".. Ahem, og så kan man jo så spekulere på hvorfor jeg ikke lige syntes, at den virksomhed var noget for mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar