fredag den 14. oktober 2011

Om det der Real Life..

De sidste uger er bare sust forbi uden at jeg nærmest har fået et ben til jorden.. Jøsses, jeg skal love for, der sker noget derude in real life... Ku man lige bede om et par timer i en tidslomme foran pc'en måske? Bare lige længe nok til at få skrevet et par blogindlæg, bruge en halv time på at læse de vigtigste blogs og drikke en kop latte - og helst mens den er varm..

Og i mellemtiden er jeg så blevet ledig, arbejdssøgende og tilsyneladende forvandlet til en fem-årig som med garanti hverken kan finde ud af at sætte x det rigtige sted, skrive en ansøgning eller lægge mit cv på nettet?

Jamen, sødeste a-kasse - jeg prøver altså virkelig! Jeg har sendt 15 ansøgninger afsted, indlagt cv, har tilmeldt mig jobcenter og diverse jobsites, har været til samtale to gange, har uploadet to af mine seneste ansøgninger, cv og to jobopslag, jeg har tænkt mig at søge via jeres hjemmeside og jo, jeg "søger job på en seriøs og realistisk måde" og "søger job, jeg kan varetage"..

Behøver jeg at sige, jeg får lange nosser af det her ledighed?

Så hvis du lige tilfældigvis kender en eller kender en som kender en, som har brug for en sælger, salgsbackup, salgsassistent, receptionist, kundeservicemedarbejder eller bare noget der ligner, så giv mig lige et praj, ikke:-) Og helst sådan i omegnen af Herning, Silkeborg, Holstebro og pleeeease i en virksomhed med nogle mennesker som bare tilnærmelsesvist er til at holde ud at være sammen med..

Nåmen, det susen der.. IRL.. Det er altså vildt! For kalenderen har bare været fyldt af forældremøder, homeparties, Britney-koncert, sprogtest-evaluering og alt det andet, der har det med at krybe ind i hverdagen.. Men nu er jeg altså tilbage - og denne gang for at blive! For lige ovenover punkterne "surf nettet tyndt for ledige stillinger", "skriv ansøgning" og "træk vejret dybt og mærk roen i maven" har jeg nu indsat punkt "blog"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar