lørdag den 29. oktober 2011

Lykken er..

når noget, som syntes helt umuligt alligevel - på forunderlig vis - lykkes!

Har du set det nye børnemagasin Kids Cover? Ret fedt magasin iøvrigt! Men det læste jeg jo så i sidste uge.. Og smed nærmest alt hvad jeg havde i hænderne, da jeg faldt over den her røde børnefrakke fra Zara.. Aiiimen, jeg siger dig, den er skøn! I'm in luuuuuv!


For så at finde ud af, den ikke er til at finde i webshoppen.. Mailer til Zara, som så kan fortælle mig at den ikke længere er på lager og ikke kommer igen.. Buhuuuuu.. Mailer så Kids Cover i håb om at de kan hjælpe mig med et varenummer eller noget..

Og så skete der noget! Fordi der er ganske vidunderlige mennesker derude!! For Mie fra Cover mailede - at de stadig har den i Zara på Vimmelskaftet.. Inkl. billede af frakkens varenummer!!

Og efter tyve minutters ventetid og her ku jeg godt ha brokket mig lidt over at vente så længe, men ikke i dag! fik jeg fat i en ekspedient med puls:-) Som fluks smuttede hen og fandt frakken i den rigtige størrelse.. Som nu ligger og venter på at komme hjem til miniøglen.. Fordi Mr Nice Guy alligevel har et ærinde i hovedstaden på mandag..

Og sådan fik man fikset at den skønne frakke set i et magasin kom fra en biks i København til Jylland...

Hurra for Kids Cover, hurra for Mie, hurra for Zara og hurra for Mr Nice Guy's tur til København! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar