tirsdag den 18. oktober 2011

Om at lære noget nyt - og noget om penge..

Fanme om man da ikke godt kan lære gamle hunde nye tricks?

Må man godt prale når det lykkes at få Photoshop til at makke ret i første forsøg.. Endda med at få hele tre billeder sat sammen til eet:-)

Nåmen, det her var faktisk til et indlæg på Forældremanualen.. Eller måske jeg finder på noget andet.. Nu har jeg jo så meget fod på det Photoshop-pis der!!

Faktisk var jeg nær aldrig kommet i gang med Photoshop - fordi det var svært for mig at løsrive mig fra drømmen om at budgettet kunne forenes med køb af de her skønne ting, som står ret så højt på ønskesedlen lige nu!



Angulusstøvlerne fra GrowingFeet, jakken fra We Love Designshop og ikke mindst den skønne, fantastiske og smukke Strawberry Flavor kjole Lady, som faktisk ligger til salg hos Retro Villa - desværre kun i str. 2-3 år, som ikke lige er størrelsen, jeg havde tænkt:-)

Jeg vidste, det ville blive farligt at skulle skrive om børnetøj hos Forældremanualen!

EDIT: Ja, godt så... Jeg tar lige et ekstra kvarters undervisning i Photoshop, ikke.... For lige at få det med transparent baggrund på plads! PIS OSS'!

2 kommentarer:

  1. Sød Dorthe, jeg tror faktisk at der inde i butikken er Lady kjolen i str. 4-5 år... Jeg tror!!!
    Siger det bare, du kan altid sende dem en mil og lige tjekke det, for synes jeg mindes der var en fejl, jeg ikke fik sagt videre ;)
    Ha en fantastisk dag og GODT!!! gået med photoshop!
    Knus Céline!

    SvarSlet
  2. Ejjj altså, Celine! TAK!! Det må jeg lige ha undersøgt.. For tænk nu lige om der ku snige sig en ekstra Strawberry-kjole ind i skabet:-) Med håb om at osse ældsten så ku lokkes - der skal jo lyserødt til...
    Og skøn dag til dig!
    Krammer til dig!

    SvarSlet