fredag den 11. november 2011

Fredagsoverraskelser

Formiddagen strøg forbi hurtigere end jeg havde planlagt - måske mest af alt fordi jeg blev grebet af projektet, som slet ikke burde være et projekt, men bare en hurtig oprydning.. Og så trissede man rundt der - i nattøj og med morgenånde.. Charmerende, ikke:-)

Ungernes legerum trængte til en grundig oprydning og en støvsuger - og undervejs tænkte jeg så, at jeg da osse lige ku lave en redecoration, når nu jeg var i gang.. Så ind med Hukit-møblerne, ud med HippieTipi'en og lidt pynt til væggen..



Og så er det jo, at man lige lægger mærke til nissehuerne, der er lagt frem.. Jo, det er de nemlig! Og jeg ved det godt... Der er stadig goooood tid til december...

Men hold nu fast.. For der er faktisk fundet lidt af julegøglet frem! Og jeg tror, at jeg endelig er kommet frem til en konklusion når det gælder farvetemaet for julepynten i år.. Det blir simpelthen lidt af everything! Pink i legerummet, rød i spisestuen, sort/hvid i hall'en og hvid/sølv i stuen.. Men intet er jo sikkert før den store julekugle er kommet frem, så det kan nå at ændre sig endnu:-)


Mon ikke, det blir et par overraskede tøser, der kommer hjem i eftermiddag?
 


1 kommentar:

  1. Haha - lidt af everything er også altid planen hos mig. For sådan er juleriet samlet sammen fra år til år...uden tanke for køn farvekoordinering.

    SvarSlet