tirsdag den 15. november 2011

Projekt fødselsdag

Ældsteøglen har snart fødselsdag.. Og som det skal være, når man fylder 5, så er det altså Big Deal!

Og selvom hun allerede på forhånd har frabedt sig fødselsdagssang, så kan man jo godt gå lidt amok..

Jeg er sikker på, at pigebarnet blir stolt når hun skal holde fødselsdag i børnehaven! For hun har allerede en plan - og moren har lovet at føre planen ud i livet! For selvom man endnu kun er 4, så har man helt styr på, hvad der skal til! Det er noget med servietter med flag, røde tallerkener og glas, sugerør - og et par lagkager, boller, saftevand, mælk og juice..

Og hurra for Paperdeluxe med det prikkede service - og som netop har smidt en mail om at de i morgen får prikkede papkrus magen til tallerkenerne, så det kommer til at matche!

Og sugerørene... Aiiimen helt ærligt, dem kan man da ikke andet end elske! Hvis du ikke kender Mimi's Circus, så er du altså nødt til lige at kigge forbi her!
Men hvor pigebarnet har helt styr på party-planningen, så er gaverne en helt anden sag! For man er nemlig ret så beskeden! Og ønsker sig bare glimmertusser - "som jeg kan dele med Olivia!" For jo, man er nemlig sådan en, som lægger vægt på dele! Og så ønsker man sig tøj - fordi "jeg vokser helt vildt og er for stor til næsten alt det, jeg har".. Jo, man er såmænd fornuftig nok!

Dog sneg der sig et lille ekstra ønske ind, da man blev hårdt presset.. Og selvom man ikke så meget er til bling-bling - faktisk lidt lissom moren - så ku et par blinkesko faktisk være cool nok.. Og jeg suste lidt på nettet og fandt et par, som er så cool, at selv jeg måtte overgive mig!
Sådan nogle sko er jeg faktisk ret sikker på, jeg godt gad ha haft da jeg var 5!

Og måske der alligevel kan få lov at snige sig en fødselsdagssang ind, når man sidder der med sine nye sko på? Og at moren kan få lov at tage et billede af fødselsdagsbarnet:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar