tirsdag den 15. november 2011

Om gaver og ønsker - og om at gå en lillebitte smule jule-amok



Jeg elsker gaver!! Ikke bare at få dem selvom det jo er ganske fantastisk.. Men faktisk elsker jeg også at gi dem væk - og ikke mindst at finde dem!

Og i dag blev det til en gave med nogle af de ting, der faktisk står på min egen ønskeseddel.. Og som jeg håber, falder i god jord hos modtageren:-)
Sådan en god blanding af natur og pang..




Og til morgen var Mr Nice Guy og jeg en tur på kirkegården, hvor der er et par gravsteder, der trænger heftigt til en kærlig hånd. Det ene får den store makeover med beplantning og flytning af sten, mens det andet må vente til foråret, da der skal udskiftes både buske og belægningssten. Så jeg har været på jagt efter et par lanterner, som passer ind.. Og var så heldig at gøre et godt køb hos Moster D, som havde et enkelt sæt tilbage af lanterne her.. Helt perfekt fordi den lille passer perfekt til urnestedet og den store til kistegravstedet..

Tænk, at man næsten kan få et kick ud af indretning af gravsteder??!!


Og selvom det er tidligt, må jeg altså tilstå, at jeg er gået lidt i jule-mode.. For det er altså hyggeligt! Og stigen tjener i år som juletræ i hallen.. Den er allerede blevet pyntet selvom planen faktisk er at male den hvid, men det er altså ikke superfristende at bevæge sig ud i kulden, så lige i dag blir det hygge indenfor med ild i brændeovnen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar