fredag den 4. november 2011

Om selvpineri, ynk og karatespark

Aiiimen, hvor meget er det så lige man er ved at gå op i limningen måske.. Med en uge der gik lidt for hurtigt, indeholdt lidt for store mængder opkast og for mange afslag..

Og jeg ku rable om hvordan jeg kun når 1/3 af de ting, jeg burde, men allerede halvvejs er nødt til at trække stikket med et "undskyld, jeg ska lige ud og kaste op... Igen.."

Hvor fanden er hende overskudskvinden? Som lige nåede at bage boller mens malingen tørrer og vaskemaskinen centrifugerer.. Og som osse lige nåede at sidde ned - bare fem minutter om dagen..

På mandag, siger du? Jamen, så venter jeg bare her imens.. Skal vi sige, hun er her klokken 7 mandag morgen? Så ser jeg lige om ikke jeg lige ka nosse mig sammen til at sætte kaffe over og få givet selvynken et karatespark!

Go weekend!!! Eller nowet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar