fredag den 23. september 2011

Bring on the snow

Godt nok er der lovet helt forårsagtige temperaturer i weekenden, men jeg kan nu alligevel ikke helt lade være at glæde mig til vinteren - og ikke mindst sneen..

For der er helt sikkert tre små tøser, der glæder sig for vildt til at hoppe i flyverdragt og skisæt og ta på slædetur i skoven!




Molodragten har jeg ledt efter med lys og lygte - vi havde en magen til for et par år siden til mellem-pigen, men hun voksede ud af den inden det nærmest blev vinter, så den blev kun brugt et par gange.. Nu fandt jeg så endelig samme model igen - blot en størrelse større, så miniøglen (og mor) ikke blir snydt for pink sneleg i år!






Må dog indrømme, at min klare favorit når det kommer til flyverdragter, skisæt og regnsæt er Didrikssons! Fantastisk pasform, holder tæt, varmt og behageligt - og så er prisen faktisk ret så rimelig!

Det pink sæt er fra nyeste vinterkollektion - og har en vejl. udsalgspris på 1099,- men er købt til 899,- her :-)



Og er du til Fjällräven? Så ta lige og kig forbi - der er 15 % på både tasker, børne- og voksentøjet! Men husk, du skal være medlem af kundeklubben for at få rabatten:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar