torsdag den 8. september 2011

Om (not so) happy endings..

Det er jo ikke ligefrem fordi jeg har været vildt nærværende i blogland på det sidste! Nogle vil måske endda påstå, at jeg heller ikke har været det i den virkelige verden.. Men der var så noget, der skulle afsluttes - og afsluttet, det blev det!

Ikke at jeg havde forventet at 8 års ansættelse ville munde ud i timelange takketaler, orkestermusik og tårevædet afsked.. Men at det ville ende med en advokat, en tillidsmand og en fagforeningskonsulent i en lille mødelokale uden ventilation - ja, den havde jeg ikke lige set komme!

At de sidste par uger har været en oplevelse kan jeg ikke komme udenom.. Af den slags, man godt ku ha været foruden! Og som jeg sad der - i det der lille mødelokale uden ventilation - gik det for alvor op for mig, at jeg er på vej ud i en ny slags virkelighed! Og allerede havde fundet fred med at det var slut.. For jeg var løbet tør for følelser - både af de glade, dem der var fyldt med snot og tårer og de vrede.. Og da mødet blev hævet, var det ikke engang med overvejelsen om at se mig over skulderen, da jeg gik.

Tak for lort og for de gode stunder undervejs!

3 kommentarer:

  1. Fy for den! Intet værre end når tingene ikke kan afsluttes på en pæn måde. Alt det bedste til dig : )Kh Jo

    SvarSlet
  2. Uschh, det lyder væmmeligt. Jeg håber, du klarer den, det skal nok være begyndelsen på noget nyt og meget bedre!

    SvarSlet