lørdag den 14. maj 2011

Babyface og Botoxface

Så læste man så det med... En 8-årig pige, som får Botox-indsprøjtninger!!!! WHAAAAT???
Jo jo, for det er helt vildt vigtigt at bibeholde et babyface når man deltager i beauty pageants! Og man skulle jo nødig ligne en gammel traver på 8.... 
Foto lånt fra http://makeupbeauty.bloguez.com
Og når nu vi alligevel doper ungerne med hårlak og pudder, så kan vi vel lissågodt gå hele vejen og lige gi dem et skud Botox...
Jeg får simpelthen lyst til at lamme hver eneste muskel i morens krop med Botox - gør det noget?

Og så kom jeg faktisk til at tænke på, hvornår jeg mon første gang stegte i et solarium... Bum bum bum - vel omkring de der 6-7 år.. Gad vide om ikke nogen hemmeligt har ønsket at grille min mor lidt a la scenen med Stens mor i Zappa?

2 kommentarer:

  1. Læste om det samme i noget engelsk tabloid, og der valgte mødrene så også lige at give de 7/8-årige en gang all over wax, så de ikke skulle døje med så meget behåring senere i livet.

    -og jeg stegte også i solarium på samme alder, lidt forfærdeligt, men sgu ikke ligeså forfærdeligt som at give ens datter en intim-voksning! YUK, YU YUK!!!

    SvarSlet
  2. Tiderne har i hvert fald ændret sig.. Og jeg tænker nogle gange at vi jo heldigvis er meget klogere i dag, men med tanke på børne-botox og wax, så er det faktisk lige før man ville foretrække fordums tider...

    SvarSlet