onsdag den 18. maj 2011

Man ved, man er på barsel når..

man bruger en halv dag på at få logget på sin arbejdsmail/intranet via en VPN-forbindelse, der nærmest slet ikke kan huske ved mig - og som iøvrigt ikke er helt enig med mig om passwordet.. For så at finde ud af at der var deadline for bestilling af billetter til George Michael koncert for 2 dage siden.. Og så iøvrigt har har en inbox med mere end 300 mails, fordi man altså ikke liiiige har haft tid (og det handler næsten slet ikke om manglende lyst....) til at logge på siden januar.. Og så finder ud af at 5 kolleger ikke længere er kolleger.. Og ved et hurtigt kig på intranettet falder over mindst 7 navne på kolleger, jeg ikke kender..

Og jeg mindes om at jeg vist liiige skal ha fundet det der brev hvori der står hvor længe jeg egentlig har barsel - for det kan jeg sgu da ikke huske... Jeg ved jo bare, at jeg dukker op igen engang i september, men måske jeg lige skal ha styr på at de faktisk sætter mig tilbage på lønningslisten et stykke tid forinden - så jeg kan holde ferie med løn når nu dagpengene hører op..

Og jeg skal jo ligefrem til at tænke på arbejde igen!! Altså, ikke at jeg ikke glæder mig... For det gør jeg da! Jeg glæder mig jo til voksensnak uden de konstante afbrydelser af barn med lorteble, barn der skal roses for den fiiiine tegning, barn der har tabt en pose havregryn på gulvet osv., jeg glæder mig til at sælge, at møde mine kunder igen, at løse opgaver og til smagen af succes når det hele går op i en højere enhed! Men den der kombination af 37 timers arbejdsuge, dårlig samvittighed, 3 børn under 5 år, arbejdsdage der trækker ud til laangt efter lukketid og fik jeg nævnt den dårlige samvittighed - det glæder jeg mig faktisk ikke synderligt meget til!

Men det er altså det klokken er slået - for jeg skal til møde med min nye chef i næste uge.. Jeg har nemlig fået ny chef (Yay yay, jubii jubii yay yay!!) fandt jeg ud af da hun ringede til mig forleden.. Og måtte spørge hvem hun egentlig var - fordi jeg kun har hørt rygter om at jeg fik ny chef tilbage i februar! Fordi nogen (som i gammel chef) har glemt at ringe til mig.. 

Jo, virkeligheden banker på - men jeg har nu altså ikke tænkt mig at åbne døren før engang til august/september - indtil da blir det udelukkende med døren på klem og sikkerhedskæden på  - for det her barsel er jeg altså ikke helt færdig med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar