mandag den 23. maj 2011

Solrige dage og saftevand på terrassen

Det har været en af de der skønne weekender, hvor øglerne har nydt at komme på græs! Og hvor der faktisk også er blevet lavet en lille smule havearbejde! Pletvise perioder af triste tanker, men i det store og hele har det været en af de weekender, hvor der bare har været god tid og masser af kram og kys:-)
Og familien i feriehuset ved siden af er i gang med at pakke sammen, så der igen blir lidt stille på matriklen.. Og vi igen slipper for lyden af brændekløvning præcis når ungerne er puttet for natten eller middagslur. Og jeg undres konstant over hvorfor det liiige præcis er de tidspunkter, der åbenbart er de helt rigtige til at kløve brænde?

Og der er nedtælling til ferie.. Godnat-øl på terrassen.. 28 grader.. Sol.. Swimmingpool.. Daglige besøg på yndlingsrestauranten.. Bare ben og numser.. Strand.. Skrækkelige souvenirbutikker.. Saftevand på terrassen.. Og intet andet end tid til hygge og hinanden.. Har jeg sagt, at jeg glæder mig? Og er ved at falde bagover af stress over alle de ting, jeg skal nå inden? Men jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar