mandag den 9. maj 2011

Skarp træning og bikiniklar

Okay, jeg har været verdens værste blogger de sidste uger - sorry! Men jeg har simpelthen ligget vandret i hård kur og skarp træning for at blive klar til sommer, bikini og bar mave.. Og nu er jeg altså klar!! Så klar man nu kan blive når faktisk energiniveauet ligger så lavt at jeg knapt kan rejse mig fra sofaen for at hente et glas vand eller kæmpe mig en tur på toilettet..

Og det er altså løgn! Og så alligevel ikke helt..

Jeg har ikke en skid været på kur eller trænet! Men det til trods så vejer jeg nu det samme som da jeg for syv år siden sagde I do til Mr. Nice Guy - og jeg sværger at jeg har de sejeste mavemuskler! Hvis det ikke var for lidt løs hud, så ville den cooleste six pack faktisk være lige der - på min mave!!
Jeg har været ramt af noget influenza-noget, noget ørepine-noget og så lige noget lungebetændelses-noget! Og den der stik-mig-lige-tyve-cecil-af-de-grønne-og-en-gammel-dansk-hoste, den har simpelthen fået min mave i den ondeste form!

Utallige liter cola og nogle penicilliner senere er jeg her så endelig igen - på en skala fra 1-10 er jeg på vej mod en lille 2'er i energiniveau og jeg formår stadig at trylle uanede mængder af gult, selvlysende (oh yes, vi taler virkelig totalt-glow-in-the-dark-agtigt!!) snot frem, kraniet knager når jeg ligger vandret og jeg er faktisk helt synkroniseret med 9 mdr. øglebaby (1 times morgenlur, 3 timers middagslur og sengetid mellem 19-20!), men nu skal det være slut!

Så i dag nappede jeg faktisk kun en halv times morgenlur, en time til middag (arghhh, måske klemmes der lige en halv time mere ind..) og i aften har jeg faktisk tænkt mig at skulle holde mig vågen til efter 21!! Babysteps, you know...

Og så smækker var jeg dengang for 7 år siden! Faktisk synes jeg selv, at jeg var ret smækker! Og det er jo altid noget at ha det - for der er faktisk ikke mange fede ting at sige om den dag udover at vi var ret lækre, at vi fik hinanden og at maden var god...

4 kommentarer:

  1. Wow - smækker-lækker brud. Og så bliver jeg jo nysgerrig .... For hvorfor intet godt at sige om dagen? I øvrigt tak for dejlig blog.

    SvarSlet
  2. Tak - hvor er du sød! Og omkring den der bryllupsdag... Der blev vist bare lidt for meget svigermor over den, så siger jeg ikke for meget.. Men heldigvis kan lykken komme igen og vokse sig større:-) Og din blog skal jeg altså kigge nærmere på! Og at du simpelthen er involveret i Formland Magazine er sjovt - for når jeg ikke er på barsel, så fylder lige præcis Formland rigtig meget i mit liv..

    SvarSlet
  3. Du er SMUK!! Virkelig! Og jeg er glad for at have dig lidt på højkant igen. Sikke en tur :-(

    SvarSlet
  4. Argh, jeg får sgu røde kinder! Tak!!!

    SvarSlet