søndag den 24. april 2011

Om at være i live...

Knapt nok.. Sådan da...

Et pip - bare for lige at vise flaget! Og nej, mit fravær skyldes desværre ikke de skønne solbeskinnede dage, udflugter med ungerne, lagkager og Asti (åh, nu tænkte jeg Asti.. Damn, det gad jeg godt!!!)

Nope, jeg er syg! Sådan på mandemaner faktisk! At jeg faktisk er mere død end levende og virkelig, virkelig pyller! Tuder mindst 12 gange om dagen - de to fordi jeg synes det er synd for mig og de 10 fordi jeg har SÅ dårlig samvittighed overfor ungerne - for den burde jo ha stået på udflugter til dyreparken, legepladsen og måske endda stranden! Og jeg ved jo godt, at jeg ikke kan gøre for at jeg er syg, men det er fanme da påskeferie!

6 dage - 6 hele fucking dage hoste, snot og ørepine.. Men det værste er feberen, de der 39-40 grader der konstant har givet mig hovedpine, svedeture, kuldechok og har hevet hver eneste fiber af energi ud af min krop.. Tænk, at jeg faktisk er så syg at jeg ikke har lyst til at spise - og når manden lokker med Kinder Chokolade og Cafe Latte er jeg bare tæt på at kaste op!

Men faktisk har jeg lavet andet end at ha ondt af mig selv og være syg - har jeg hørt... For vi var til familietammelam i går - hele dagen faktisk! Og forleden var vi ude og kigge legehus til øglerne - og det er bestilt! Og jeg har påbegyndt en kamp mod 1700 meter Efeu, brændt haveaffald af (inkl. 2 halve øjenbryn!!), gynget børn, plantet krukker og smurt masser af leverpostejmadder.. Jeg husker bare ikke meget af det - det er næsten helt forsvundet i febertågerne!

Håber at jeg måske lige kan blive frisk natten over, så den sidste feriedag ku nydes på behørig vis med Asti, jordbær og grill på terrassen - men indtil videre kryber jeg tilbage i sengen hvor jeg er allieret med panodil og cola!

God påske derude!

6 kommentarer:

  1. Sikke da en omgang - jeg håber du når at blive rigtig frisk idag!

    SvarSlet
  2. Øv hvor træls. Kig over til mig, jeg har givet dig en award. :)

    SvarSlet
  3. Flere god bedring ønsker til dig herfra. -Er der noget med man kan få en ny påske, hvis den første gik smadder? Ellers så håber jeg du får en god weekend :-)

    SvarSlet
  4. Gad faktisk godt om man ku ansøge om en ny påske plus et par weeekender! Eller bare lidt raskhed eller noget... Ligger stadig og gør som en søløve i feberdøs - og har mere end een gang i dag overvejet at få mig meldt ind i din øv-klub, Karoline!

    Og Luna - tak for awarden! Jeg kommer stærkt tilbage når influenzaen har fået nok af mig...

    SvarSlet
  5. PUHA - det lyder som en uhensigtsmæssig måde at holde ferie på! Jeg håber, influenzaen har fundet nogle andre at kaste sig over nu (men det skal ikke være herhjemme, tak!).

    SvarSlet
  6. Håber at du er kommet dig ovenpå influenzaen - sikke en omgang!
    Rigtig fin blog med en super humor!
    /Tina

    SvarSlet