søndag den 10. april 2011

Tidlige morgener

Normalt er jeg ikke sådan helt vildt glad for de her tidlige morgener.. Men sådan en solrig, forårsmorgen som i dag er det faktisk helt okay at ha knaldet hele to kopper kaffe ned inden klokken overhovedet er 7!

Pigerne er totalt morgenfriske, mr. Nice Guy ligger stadig og snurrer og jeg ligner noget der er løgn med hævede og løbende øjne - fandeme om jeg gider øjenbetændelse!

Men det er en af de der skønne søndage uden planer! Som jeg elsker! Hvor vi skal lave absolut ingenting andet end at hygge med rundstykker og aviser - og måske et par timer i haven i løbet af dagen.. Love it!

1 kommentar:

  1. Jubiii for en skøn dag. planfri dage er jeg også kæmpe tilhænger af. SOlskin og god kaffe er bare dejligt om morgenen.
    Skal vi ikke snart kunne være faste læsere hos dig Dorthe??? Hva hva hva??? Det er jo så dejligt lige at få en lille besked når du har smidt nyt i cyberspace.
    Kh V

    SvarSlet