onsdag den 13. april 2011

Når far kommer hjem..

går mor i brædderne!

Sådan føles det i hvert fald ovenpå noget der måske ikke var verdens længste dag, men i hvert fald den længste i april! 

Tøserne har været glade og har strøet om sig med kys og komplimenter: "Mor, du er godt nok sød i dag" blev der sagt mens de var i bad til aften.. Ejjj - hallo der, unge dame - er jeg lissom ikke altid det måske?? 

Babyøglen valgte i dag af alle dage til at holde fest fremfor at sove middagslur - så der har ikke været meget tid til andet end at ligge på gulvet og lege..
Men så må man jo følge med strømmen og få det bedste ud af det, så de store øgler blev hentet lidt tidligere end normalt, så der var god tid til en tur på trampolinen, skovtur i legerummet, bad og ikke mindst neglesalon på gulvet i soveværelset!


Men selvom det har været en lang dag, har det været så skøn en dag!

 
Alvorlige Isabella har været topglad og haft ballade i øjnene




"Rør-mig-ikke-Olivia" har kysset og krammet (helt uden bestikkelse!!)  





 

og Buddha-babyen har hverken gylpet, savlet eller spyttet på mig hele dagen!










Og familien er atter samlet nu da Mr. Nice Guy er kommet hjem igen!

Lykke....

3 kommentarer:

  1. Hold op nogle lækre unger du har. Så søde. Men kender det lidt for godt. Man bliver meget glad for at se en mand med armene fremme efter sit afkom sidst på eftermiddagen. Og vi har kun et barn. Spændt på at se hvad der sker når vi er oppe på tre..:-)

    SvarSlet
  2. Taaak! Jeg synes jo selv, de er de skønneste unger ever..
    Og tro mig, det eneste der er bedre end eet barn er tre!! Selvom jeg faktisk kun erindrer meget svagt hvordan det var at have kun et.. Jeg husker svagt noget med mere mig-tid.. Men det opvejes x 1000 af den glæde, de har af hinanden:-)

    SvarSlet