onsdag den 6. april 2011

Om projekter og (u)tålmodighed

Har jeg sagt at jeg har tusind-og-et projekt i gang? Og jeg vil bare så gerne ha noget af det færdigt... Så jeg kigger laaangt efter posten i disse dage - for der er tapet på vej! Kommoden i yngste-øglens værelser står og skriger at blive færdig.. Toppen og de sidste par skuffer er det eneste der mangles, så kunne rullen ikke godt snart komme.. 

Og kasserne til rumdeleren i vores walk-in closet mangler jeg osse lige at få lagt sidste hånd på! Men der venter jeg altså også lige på de sidste tapetprøver, der gerne skulle tikke ind med postdamen! Kom nuuuu!
Jeg er bare så dårlig til at have ufærdige projekter! Og jeg er lissom et barn juleaften - videre, videre videre!

Overvejer så endnu en gang om ikke jeg bare skal gøre noget andet i ventetiden, men det betyder bare flere ufærdige projekter..

Og hvor gik solen hen? Jeg vil ha sommer og sol! Og tørvejr! For så kunne jeg lige rense tagrenderne.. Og pudse vinduer! Ikke at jeg overhovedet har lyst til de projekter, men det skal jo gøres.. Men det gider jeg altså ikke i regnvejr! Men det behøver man heller ikke, vel? Regnvejr er da en god undskyldning..

Så mens jeg venter på tapet og de fiiine gamle Hukit stole, jeg har fået fingrene i, så burde jeg vel lige tage billeder af alt det tøj, der er blevet for småt til ungerne og som skal smides på TS.. For så kunne der ryge nogle penge på kontoen! Til alle de ting, jeg gerne ville købe! Et bObles-bord til pigerne, som de sukker efter og turkis maling til Hukit'erne..

Okay så, jeg skal i krig! Jeg får jo lavet hat af at sidde her.. Hav en fantastisk dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar