fredag den 1. april 2011

Pakkeleg

Jeg har i dag fået en fantastisk pakke! Tusind tak, Karoline!!! Jeg var så heldig at lande i en pakkeleg hos Karoline og nu hvor hun er tilbage i DK kom den længe ventede pakke så:-)
Og hvordan fanden ku hun vide, at jeg har en svaghed for Lakrids-te og Fizzers? Oveni var der fiiint papir, chokolader, et smukt lille hjerte, blyant, et sødt påskeæg som passer perfekt til min æblegren i vinduet, små nuttede klistermærker og den fedeste post-it blok, jeg nogensinde har haft - formet som et skønt rødt æble! Og mon ikke det blir et par glade øgler når der ligger balloner på bordet, når de kommer hjem?

Jeg er lige i gang med at pakke en lille kasse som skal retur til Karoline..
Men pakkelegen fortsætter jo! Har du lyst til at være med?

Alle blogprofiler kan deltage. Hvis du skriver et indlæg til mit herunder, så deltager du - de første to indlæg blir belønnet med en gave!
Når du har modtaget gaven fra mig, sender du en lille ting retur til mig og opretter samtidig et indlæg på din blog, så legen fortsætter:-)

Hvad gaven indeholder bestemmer du! Der er ingen regler for hvor meget tid du skal bruge på den - den må gerne være hjemmelavet, men det er intet krav!

Håber du har lyst til at lege med! 



 OG som om det ikke var nok så var der mere i pakken fra Karoline!!! For jeg vandt jo hendes skønne give away... JUBIII - nu er der øretingel! Jeg tror nok I skal regne med en 2- og 4-årig der blir grønne af misundelse! For der er stjerner, hjerter, Kitty, kaniner og mariehøns!! Sååå fiiine sager! Endnu engang kæmpe tak til Karoline!

1 kommentar:

  1. Glad for at du kan lide det! Og super fedt at posten var så hurtig :-)

    SvarSlet