lørdag den 16. april 2011

Om halvfærdige projekter

Hader dem!! Som i virkelig HADER!!! Jeg dur bare ikke til at være i gang med noget, som ikke liiiige er blevet færdigt.. Men lige præcis nu og den næste uges tid frem vil jeg faktisk være pissehamrendetæskeligeglad!
For det er nemlig påskeferie! Og for en gangs skyld er manden hoppet med på ferie-vognen - lige bortset fra tirsdag, hvor han sniger sig afsted op arbejde.. Men to dage fri og en på arbejde er jo bedre end så meget andet! Og pigerne er oppe og køre over at ha fri en hel masse dage.. Det er jeg også - bortset fra at det så betyder at jeg ikke får lavet en levende kæft af alle de ting, jeg gerne ville ha haft færdige!

Påskeferien er skudt i gang af at mellemøglen har kastet sutten i skralderen - og faktisk kun har bedt halvhjertet om den et par gange, men til gengæld er topstolt over at være en stoooooor pige, der snart skal starte i børnehaven! Og pædagogerne i børnehaven er allerede ved at skide grønne grise af skræk over den frygtløse galning.. Som overhovedet ikke gad med hjem igen da vi var på besøg i går! Det blir en fest!
Dagen i dag bød på visit fra oldefaren! Som faktisk ikke bare er halvdøv! I dag kunne jeg konstatere at manden faktisk INTET hører, men udelukkende overlever ved hjælp af en smule mundaflæsning.. Men han nød besøget, tror jeg! Fik i hvert fald spist knapt en halv lagkage og godt med flødesovs og kartofler! Og fik snakket en masse om noget med mejetærskere, højskoler og klipning af hæk - jo, der var sgu gang i den 88-årige!

Så nu står den på kolde øl, McD og dvd! Og i ugen der kommer garanteret nogle familieudflugter, som vi kommer til at fortryde inden de er færdige - vist noget med noget Ikea, Bones, dyrepark og i den dur... Og snotnæser, lortebleer, hysteriske hyl, alt for mange børnefamilier og overtræthed! Jeps, det er jo ferietid!

2 kommentarer:

  1. Bare du lover at passe på hvis I tager i svømmeren. Du ved, det kan være mega farligt :-)

    SvarSlet
  2. Det ku SLET ikke falde mig ind! Det der med nøgenhed i det offentlige rum er DYBT overvurderet og slet ikke noget for mig! Det eneste der ku lokke er hvis Maren skulle vove sig til det igen..

    SvarSlet