tirsdag den 12. april 2011

Forårsfornemmelser

Man begynder jo at få forårsfornemmelser... På trods af at jeg måtte rundt om huset et par gange for at finde et sted, hvor barnevognen kunne stå i nogenlunde læ for stormen! Og på min vej kunne konstatere at trampolinen har flyttet sig ca. 4 meter (!!!!) i løbet af formiddagen..
Men solen titter jo frem nu, påskeliljerne springer ud og tulipanerne står på lur (og der stoppede mit kendskab til blomster så faktisk også..)


Jeg har kriller i maven - over foråret, der er på vej:-) Men faktisk er flere ting på vej!! For i næste uge får jeg hele 10 Hukit-stole og et bord hjem.. Og jeg er i dybe overvejelser om hvorvidt de skal males eller tapetseres.. Eller begge dele..

Og et legehus i kikkerten!! Og jeg venter utålmodigt på et svar fra sælger - hallooooo, hvorfor er det lige at man opretter en annonce for så ikke at svare på henvendelser?? Jeg satser på, de er på ferie.. Måske man faktisk ku være heldig at den her storm her lige kunne flytte huset 7 km - det ville da være belejligt:-)

Bare tanken om at kunne bruge sommeren på at male og indrette, sy gardiner og puder, plante blomster i altankasser og plante stakit - åh, jeg håber vi får fingre i det skønne hus! Søde rare sælger - hvis du læser med her, så ring, ring, ring!!!



Og glæder mig til en dejlig aften med de tre øgler - Mr. Nice Guy er sendt afsted og kommer først hjem i morgen aften, så den står på tøsehygge og garanteret samsovning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar