mandag den 4. april 2011

Om lort

I skrivende stund må jeg virkelig koncentrere mig meget for ikke at brække mig - højlydt!!! Og tankerne siger kun een ting: lort, lort, LORT!!!!

Det er FANME ulækkert!!! Som i virkelig ulækkert!!! Faktisk det værste, jeg nogensinde har set! Og lugtet!!! Og helt ærligt - hvis du er lidt sart, så er det lige præcis nu, du skal se at stikke halen mellem benene! Udenfor lugter det af gylle - og jeg har faktisk lidt svært ved at skelne hvor lugten af gylle slutter og går over i lugten af lort!

Sagen er den, at vi jo bor i et gammelt hus.. Med gamle rør, som selv den mest bedrevne vvs-mand ikke helt kan greje! Og rådet vi efterhånden har fået et par gange eller tre er at grave hele balladen op og få lagt nye kloakrør..

Vi har det her gæstetoilet, som ikke har været brugt en rum tid da toilettet har haft svært ved at skylle ud - der må jo være et rør, der er delvist stoppet et sted! Og jeg ved nu, hvad der er i det rør! Jeps, den er go nok: LORT!!!

Forleden satte jeg mig for at jeg vel måtte kunne få hul igennem, så i gang med svupper, vand og spand.. Og jeg følte faktisk at jeg lidt stod i lort til halsen! Det gjorde jeg så ikke - men efter en go nattesøvn og noget, der må ha løsnet sig i nattens mulm og mørke, så gør jeg faktisk!! Eller.. Toilettet gør i hvert fald!

Jeg skal spare jer for billederne - jeg er faktisk ret sikker på at beskrivelsen er rigeligt for de fleste! For til morgen stod virkeligheden og rædslen malet i øjnene på mig! Lortet er simpelthen steget op i toilettet - og løbet over! Ahr men, man har jo intet begreb om hvor klamt det er!

Allerede inden jeg havde set skaden til morgen ringede jeg til ham der slamsuger-manden.. Og nu venter jeg bare!! Og jeg håber sgu godt nok, at han er på vej! For der er ikke bare risiko for pletvis lort - jeg sidder faktisk her og er efterhånden bange for at det kommer kravlende ud under døren... Så hvis du ser ham med slamsuger-bilen, vil du så ikke lige sende ham i den her retning? Han kan faktisk bare gå efter lugten!

2 kommentarer:

  1. Ahhhgrrr! Håber ikke der er for meget hul mellem døren og karmen, så det løber ud til dig... Krydser fingre for der snart kommer en mand og suger slammet væk.

    SvarSlet
  2. Aaaaaaaaaaadddd og øv. Der er ikke noget værre end lort. Lavede selv et lorteindlæg for et stykke tid siden. Det hjælper at få det ud..:-) Her trådte manden i en hundelort i går... Aaaaaddddd en gang til. Hvorfor er der SÅ meget lort overalt. Håber det snart er væk hos jer.

    SvarSlet