torsdag den 14. april 2011

Nu med ny funktion

Som på forhånd gir mig helt vildt meget præstationsangst!! Så er det sagt!!!

For du kan nu blive fast læser - tror jeg da nok... Men giv mig lige et praj, hvis det ikke virker - og du faktisk ikke er ligeglad!

Men hvad nu hvis ingen overhovedet gider at være fast læser.. Så sidder jeg her i den anden ende og synes det stinker helt vildt - og så er jeg nødt til at stå ved det, jeg har vidst hele tiden - nemlig at jeg er så pisse uinteressant og ikke har noget at byde ind med..

Eller værre endnu - at jeg faktisk får nogle faste læsere! Som godt gider læse mit crap.. Og så får jeg jo for alvor ondt i maven - for så skal jeg lige pludselig til at finde noget klogt eller sjovt at skrive om..

Bliv fast læser! Pleeeease!!! Så jeg ved, du er derude!

NEJ!!!! Stop! Du trykker ikke på knappen, vel? Lad mig hellere leve i uvidenhed om at du er her.. Du får lov at være fluen på væggen!

PIS! Gør som du vil.. Du er helt vildt velkommen - uanset hvad du gør!

5 kommentarer:

  1. Altså!
    Jeg er fast læser nu. Men kan da ikke se det herinde ?!
    Oppe i højre hjørne står der "Faste læsere" og så er der en sort boks. Hmmmmmm.

    SvarSlet
  2. Åh! Men jeg kan heller ikke se det hos andre... Sååå det er nok bare min computer. Eller en fejl hos blogger.com eller noget andet. Nevermind!

    SvarSlet
  3. Cecilie - velkommen til! Og det er jo så sådan nogle som dig, der gir mig præstationsangst!! Elsker din ærlighed på din blog:-)
    Tror såmænd bare at blogger.com har haft en fejl i systemet i dag - det virker vist igen..

    SvarSlet
  4. Det er så dejligt at du har fået lavet den. Den er savnet..:-)

    SvarSlet