tirsdag den 31. maj 2011

Det var så ikke liiiige det, der var meningen...

Jeg er på ferie! Yeah!!!! Og sidder på terrassen i vores skønne lejlighed med den fantastiske udsigt til bjergene! Wuhuuuuu! Og en temperatur på 40,2 grader! Og nej, vi taler ikke den slags som måles med udendørstermometer - men af den slags som måles der hvor solen aldrig skinner - selvom solen faktisk skinner en hel del her i det tyrkiske..

For sådan lige omkring en måned siden skrev jeg lidt om at være på vej tilbage efter en ordentlig omgang lungebetændelse/halsbetændelse/virus-noget - og fandeme om jeg overhovedet er kommet ud af flyet før det fuckinglortepikkerøv-sygdom er tilbage igen.. Same story! Og måtte så lige tælle.. Jeg har været syg i fucking 9 1/2 uge - og de uger har været næsten lisså svedige som filmen - bare på et helt andet niveau!!

Lyder jeg træt af det? JA!!! For der røg så 14 dages daseferie i himlen - og vi er på et fly hjem på torsdag.. Og jeg er tudefærdig! Og ungerne aner heldigvis ikke noget og tror bare, at vi skal hjem på torsdag fordi det hele tiden har været sådan.. Men jeg har fandme svært ved selv at købe den - for jeg vil sgu da blive! Bare ikke med feber, ørepine og hævede kirtler overalt..

Men i dag har været en konge dag - dele af den febertåget, men konge!! Jeg husker at sidde ynkeligt sammenfoldet i skyggen mens nogle andre gav den max gas i poolen! Og tre glade piger fik mad fra Burger King og kom trætte, mætte og glade i seng.. 
Og den har stået på stearinlys, tyrkisk take-out og en sjat øl på terrassen for vi voksne - for jeg er simpelthen nødt til at suge hver eneste dråbe ud af den her multikorte ferie..

Så de der totalt hotte updates om lækre strande og skønne solstråler - dem kommer der altså ikke så mange af i denneher omgang.. Men det blir sgu godt nok en ommer!

1 kommentar:

  1. Nej hvor er det synd! Og du som fortjente den ferie bigtime. Øv. Du må tage revance senere :-)

    SvarSlet