lørdag den 28. maj 2011

Ready, set, go...

Efter den nærmest mest hektiske uge - EVER - er vi faktisk ved at være klar! Klar til sol, øl, is, strand og laange, skønne dage hvor vi ikke skal lave andet end at nyde tiden og hinanden...

Og hvornår er det sidst lige sket, at jeg faktisk allerede nu - godt 6 timer før afgang - kan melde klar? Fordi alting jo er som det plejer, når der står ferie på programmet - at vi har alt for mange ting, der skal styr på i sidste øjeblik.. Men jeg tror faktisk vi er klar! Og nu venter jeg bare på en pizza og en halv times ro i sofaen hvor vi får overblik over om vi vitterligt har det hele! 

Og vi glæder os! Til solen.. Og ikke mindst til et tomt program.. Ingen aftaler eller deadlines der skal overholdes!

Men mon ikke der sniger sig et par billeder og meldinger ind - om hvor godt vi har det og hvor meget vi nyder det.. Og måske også lige lidt om alt det hektiske, der er sket i løbet af ugen! For det virkelig været en uge med kul på, med spekulationer, med armene i vejret, med bekymringer og nu med fornyet håb - men det kommer jeg tilbage til:-)

Pas på jer selv, Danmark og regnvejret!

2 kommentarer:

  1. Dejligt. I må have en skøn ferie, jeg er vildt misundelig! Desværre er 2 gange SU ikke lige ferieøkonomi.

    SvarSlet
  2. God tur! Glæder mig til updates :-)

    SvarSlet