tirsdag den 17. maj 2011

Fantastisk eftermiddag

med tre glade øgler, der har ladet sig kysse og kramme alt det, moren gad.. Og de to ældste har kun slået på hinanden to gange siden de kom hjem.. Og gad faktisk også både kysse og kramme både mig og hinanden godnat.. Og yngsten lagde sig til at sove allerede i første forsøg (shhhhhhhh - lad nu for helvede vær' at jinx'e det!!!).. Klokken er 20 - madpakkerne er smurt, rygsækkene til morgendagens skovtur med børnehaven er pakket og hunden er fodret og luftet!
Og så er det, jeg overvejer om ikke jeg bare skal lukke, slukke og se en times tv i sengen, om jeg skal male skabslåger eller om jeg måske skulle smøre mig en rugbrødsmad..

Det har været en god dag! Jeg har vel for fanden da fortjent aftensmad i sengen... Med cola! Og Ritter Sport til dessert... Og cafe latte..

1 kommentar:

  1. SÅDAN. Kys fra den mellemste, det er store sager..:-) Dejlig hyggeaften til dig .-)

    SvarSlet