tirsdag den 19. juli 2011

Den skønne hverdag

er kommet til huset på bakken! 

De tre øgler er glade tilbage i børnehave og dagpleje - de har savnet deres venner og rutinerne.. Præcis lissom mig:-) Nu er der igen tid til at færdiggøre projekter og til et par kopper latte..


Og nej, jeg har ikke glemt noget! Jeg kan stadig ikke sy - men jeg gør et ihærdigt forsøg.. Så når dagen er omme skulle gardinerne gerne være klar til at blive hængt på plads i legehuset! Og hvis så regnen lige kunne holde pause et par dage, så det sidste malerarbejde der kunne blive færdigt..


Og så var der dagens store overraskelse!!! Jeg har været så heldig at vinde en trøstepræmie hos hende her - og jeg kommer til at kigge langt efter posten de næste dage.. For er der noget hun kan, så er det noget med beauty og at være smækkerlækker! Gad faktisk godt om jeg kunne putte hende i makeuppungen, men next best thing er at klikke ind dagligt:-)

3 kommentarer:

  1. Hov fik trykket send for tidligt. Ville ha' sagt, at der kan jeg vist ikke klemme mig ned. I makeuppungen.

    SvarSlet
  2. Du har nok ret.. Men hvis nu jeg ryddede min taske for bleer, læbestifter, gamle bon'er, vådservietter, paraplyer og alt det andet grej, så ville du garanteret passe der:-)

    SvarSlet