søndag den 3. juli 2011

Om mavefornemmelser og glade gensyn

For blot et par dage siden ringede Mr. Nice Guy hjem mens han var på arbejde og spurgte drillende "Og gæt engang hvem jeg har spist frokost med?" - sådan i det der tonefald som om det ville jeg jo aldrig gætte.. Hvortil jeg sådan på den der ganske naturlige vis kastede navnet på en gammel ven af mig.. En ven som faktisk bor på den anden side af jorden, som vi ikke har set i 8 år, og som vi iøvrigt henover de seneste år har tabt kontakten med..

Og jo, mavefornemmelsen var spot on!

Dagen i dag har stået på glædeligt gensyn, sjove historier fra fortiden og glæden over at nogle ting ikke ændrer sig - 8 år og 5 børn til trods! Hvor er det skønt at genfinde og genoplive gamle venskaber:-) Og man fyldes af glæde og stolthed over at vores tilsammen 5 børn har leget, snakket og hygget - til trods for at de ikke taler samme sprog!

Og så håber jeg på, at der ikke går 8 år inden vi ses igen.. Og måske også en lillebitte smule på, at næste møde blir på deres hjemmebane - et af de skønne, smukke steder på jorden, hvor temperaturen kun sjældent lister sig ned på 20 grader..

1 kommentar: