fredag den 15. juli 2011

Ferien synger på sidste vers

Og det har været et par skønne uger med ungerne i højsædet! Den har stået på indeleg og udeleg, udflugter og masser af hyggetimer.. Men jeg skal faktisk tilstå, at jeg ikke græder snot over at hverdagen melder sig igen om et par dage..

For de sidste par dage har jeg kunnet mærke frustrationerne trænge sig på - frustrationer over ikke at nå det halve af alt det, jeg gerne ville.. Jeg glæder mig til igen at have rolige dage, hvor det faktisk er muligt at nå lidt mere end bare at sætte en maskinfuld vasketøj over! Og til at blive færdig med legehus, gyngestativ og tusind andre projekter, som er påbegyndt i løbet af ferien.. Og til bare at kunne sætte sig med en latte, at kunne lukke døren til toilettet og til at nyde roen:-) For det skal jeg nemlig! De der sidste 7 uger inden hverdagen for alvor blir alvorlig.. Når jeg løber helt tør for barsel, orlov og ferie..

 


 Men man kommer nu alligevel til at savne noget kvali-tid med de her røvhuller...










Ingen kommentarer:

Send en kommentar