fredag den 22. juli 2011

Om at være den skarpeste kniv i skuffen - eller ikke

Vi har fået nye knive i huset.. Og denne gang er de så smukke, at de har fået lov at komme op af skuffen! For jeg synes virkelig, de er smukke - og sammen med de nye Flowerpots gør det mig topglad at træde ind i køkkenet:-)





Men fanme om jeg kan finde ud af at bruge dem!!! Jeg ved ikke om det er fordi de er så smukke, at de får mig til at ryste på hænderne eller om det er tegn på at vores gamle knive var megasløve - men efter at ha brugt dem 5 gange har jeg skåret mig 3! Det er edderrøvme en dårlig statistik! Og næste gang jeg rækker højrehånden ud efter en af knivene vil jeg lige kaste et blik på min venstre hånd - inkl. adskillige snitsår og plaster (og nej! Det er ikke Hello Kitty plaster, som for eftertiden er bandlyst herhjemme - efter de to ældste øgler brugte 3 pakker på en uge - fordi det er såååå cool med Hello Kitty plaster all over!) - og derefter hive en sløv kniv op af skuffen (for jo! Lige præcis.. Jeg har tænkt mig at beholde en af de sløve - indtil jeg lige får et kursus i at håndtere skarpe knive! Og helst inden jeg skærer en pulsåre over, ikke..)

 

2 kommentarer: