torsdag den 21. juli 2011

Flytterod

har der egentlig ikke været så meget af.. Men rod skal der sikkert nok blive rigeligt af med tiden!

Det har taget tid (og specielt når man er så utålmodig en sjæl som jeg selv!), kræfter og hårdt arbejde, men jeg er sikker på at de mange, lange timers leg, huset kommer til at danne ramme om i årene frem, vil gøre det hele det værd..

 

Faktisk er det en lillebitte smule pral, når jeg siger at det er færdigt.. Men tæt nok på! Den ene side af taget og terrassen mangler lige 2. gang maling og jeg skal ha styr på et skilt til huset.. Men i dag lader jeg altså som om det er færdigt - og vil ta lidt frokost og en latte, mens jeg venter på nogle glade unger, der snart kommer 
hjem til lidt af en overraskelse..







 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar