mandag den 25. juli 2011

Om lamper

Jeg har en ting med lamper.. Indrømmet! 

At lukke mig ind i en lampebutik er som at slippe en hel børnehave løs i en slikbutik! Jeg kigger, rører, drømmer, savler lidt og bare ha noget med hjem!

Som i dag.. Hvor min lokale lampepusher har denne her til salg:


Og bemærk lige den gule seddel!!! Aiiimen helt ærligt! Det er jo et røverkøb! Det er fanme uretfærdigt at jeg ikke har et sted, den kan hænge.. For der er vist desværre fyldt op for nu.. 

Og jeg var nødt til liiige (igen - for jeg har været der før...) at kigge til de pink Ball-lamper, som ville gøre sig SÅ fint på pigernes værelser! Men som desværre fortsat "kun" er nedsat med 25%.. Mon ikke, hvis bare jeg venter, venter, venter, at de kommer ned i 50%?

Så i dag måtte jeg gå derfra med tre sikringer til vores Miss K-bordlamper.. Skuffet? Nej! For jeg gik faktisk derfra med mere end planlagt! For det var blot en enkelt sikring, jeg manglede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar