tirsdag den 2. august 2011

Apropos Bilka

Hva sker der lige for dem, der sidder i Bilka's "Bistro".. Eiijjj sorry - jeg ved, det er totalt fordomsfuldt.. Men jeg sværger at jeg kun een gang tidligere har set så mange blegfede danskere iført joggingdragt - og det var da jeg for 8 år siden lod Mr Nice Guy overtale mig til tre dages telttur på en campingplads i Skagen.. 
Hvilket iøvrigt var en ganske rædselsfuld oplevelse fra ende til anden! Blev slæbt rundt i manegen af svigerforældre, det pisregnede det halve af tiden og nattesøvnen blev ruineret af Robinson-Mars som snorkede i teltet ved siden af..

Been there, done that! Og når man først en gang har prøvet det med at have en håndfuld to-kroner med for at få et varmt bad - så behøver man ikke det igen! Det var vist godt, at jeg var meget nyforelsket i Mr Nice Guy dengang - for ellers var jeg udvandret efter 4 timer!

1 kommentar:

  1. pas på blodtrykket! Vend situationen om - det er da 2 kroner værd.

    SvarSlet