tirsdag den 9. august 2011

Sku vi ikke lige lade hverdagen vente lidt?

For en uges tid siden skrev jeg lidt om jeg godt ku tænke mig en udsættelse... Og det ku jeg altså stadig! Er ved at gå kold over alle de ting, jeg pludselig ikke får tid til når hverdagen sætter ind! 

For så nævnte manden lige henslængt, at vi jo faktisk var inviteret på en-dags luksustur med alt betalt til Island, men det duede nok ikke.. WTF, Island - jo da, hvornår, hvordan - jaaaaa, vi skal til Island!!! Eller måske bare ikke.. For det viste sig så at være på en hverdag - og faktisk blot to dage efter, jeg igen starter på arbejde.. Og det dur nok ikke lige at lægge ud med, at jeg simpelthen er nødt til at ha en fridag - kan man mon afspadsere på forhånd eller noget?
Men jeg er nok nødt til at prioritere arbejde - i hvert fald den første uge!

Men øh... Måske jeg så ku klemme et par fridage ind i løbet af min 2. uge på arbejde? For der er altså den der lille sviptur til Tyrkiet, jeg egentlig godt lige ku bruge.. Bare sådan lige en fire dages tid inkl. unger, solcreme og en weekendtaske - for at få fyldt op på sol- og kebabkontoen! Det tror jeg altså lige der må arbejdes lidt videre på.. Hvis nu jeg fluks hoppede på et par vagter inden september, så har jeg jo lidt afspadsering at ta af.. 

Men pis mig i øret, hvor går man altså glip af meget sjov, når den står på 37 timers arbejdsuge! Jeg håber eddermame min hverdag på arbejde, den blir sjov! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar