tirsdag den 2. august 2011

Hurrraaaa for Bilka

Eiiii, jeg er lissom ikke den store fan af Bilka, vel.. For mange varer, for mange mennesker, lidt for mange campinghabitter og damer med lilla hår..
Men skulle lige forbi for at hente en pakke hos GLS-pick-up-stedet - og tænkte at jeg da lige ku se om de havde nogle fine planter/blomster til de sidste par spande i ungernes have..

Og så følte man sig nok lige bollet i røven snydt så det drev..Og skyndte sig at hive 6 blomster og en pose muld ned i vognen! Og næste gang jeg skal ha blomster/jord/gyngestativ/bænkesæt, så tjekker jeg altså lige Bilka først.. For i løbet af de 14 minutter, jeg var der, fandt jeg så blomster til det halve af det, jeg gav for præcis de samme i går (og det der med at handle lokalt - DET er jeg sgu færdig med - i hvert fald når det kommer til blomster.. For uanset prisen skal jeg nok slå dem ihjel!), fandt gyngestativ 30% billigere end det vi købte for 3 uger siden og bænkesæt til det halve af det vi gav for to måneder siden..

Så lige nu er det hurra for Bilka - jeg er ny stamkunde! Selvom de nok ikke lige skal jeg forvente at jeg kommer så tit.. Men man kan vel godt være stamkunde selvom man kun kommer forbi et par gange om året, ka man ikk? 

2 kommentarer:

  1. Sorry, men jeg er og bliver aldrig Bilka fan - det er over 20 år siden jeg satte min ben der for første og sidste gang - billigt eller ej - det er total show off for mit vedkommende.
    Men beundrer dem der har gider at drøne i Bilka som deres no. 1. Held og lykke med "stamkunde-genet"

    SvarSlet
  2. Jeg ved hvordan du har det! Jeg er så osse typen, der er hurtig ind-hurtig ud, har dosmersedlen parat og udelukkende (!!!) går efter det, jeg skal ha! For ellers forvandler jeg mig til et uhyre med røg ud af ørerne, der truer med at køre ind i alt og alle, der måtte komme i vejen for mig - bare for at nå udgangen hurtigst muligt! Så når det skal være Bilka, må mit bedste råd være IFPUIAF! (Ind, find, pay, ud i allerhelvedes fart)..

    SvarSlet