tirsdag den 23. august 2011

Det sagde han/hun bare ikke..

  • "Vil du ind til vagtlægen i aften eller vente til egen læge åbner i morgen?" - da jeg ringede til vagtlægen om yngsteøglen med en temperatur på 40,3 og blod ud af øret..
  • "Hvor langt er du henne?" - til den bekendte, som altså ikke var gravid.. Men jeg sværger!!!! Hun så gravid ud! Og måske alligevel okay gættet - med tanke på, at jeg lige omkring ni måneder senere så hende med sin nyfødte baby.. Jeg er synsk - vidste det ville komme!!!
  • "Hold nu kæft, der er mange engelske biler her" - da vi holdt ferie på Mallorca og manden havde lagt mærke til et utal af biler med "E"-klistermærke i bagruden.. Aiii, sorry skat!
  • "Du går på barsel om to måneder, så nej, du får ingen lønforhøjelse i år" - sagde chefen, som måske godt ku trænge til at få genopfrisket reglerne..
  • "Aiii, de nødder, du havde med, kan jeg altså ikke li! De er helt vildt hårde!!" - om pistacienødderne - fordi hun ikke liiige havde luret at skallen pilles af inden fortæring...
  • "Du har ødelagt mit liv - taget hele mit livsgrundlag fra mig" - stortudede kunden, da jeg ringede for at flytte hendes udstilling fra en placering til en anden - hvorefter jeg ydede psykologisk krisehjælp i en time! Behøver jeg at sige, at hun tre måneder senere (atter engang stortudende!) proklamerede, det var en af de bedste ting, der nogensinde var sket i hendes liv?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar