fredag den 5. august 2011

Om katten der kom ud af sækken

For noget der føles som en uendelighed siden skrev jeg, at jeg havde en hemmelighed..

Det har jeg så ikke længere:-) 

For laaangt om længe fik den ene chef snakket med den anden chef, som så lige sku tænke lidt over det.. Det gjorde han så og skulle så snakke lidt med HR-medarbejderen.. Som så skulle snakke med den ene chef og derefter den anden chef, som skulle snakke med et par medarbejdere.. Og det var ikke så nemt - for tænk nu hvis medarbejderne fik stress af snakken og så lagde sig syge eller endnu værre: sagde op.. Og så gik man lidt om den varme grød.. Det blev sommerferie og tju hej, hvor det gik.. Men chefen, som sku snakke med medarbejderne fik alligevel lidt dårlig samvittighed i sommervarmen - og fik så snakket med de her medarbejdere i stress-farezonen.. For så at vende tilbage til ferie, sol og sommer.. Og det blev august og hverdag igen - og den ene chef rykkede for svar hos den anden chef, som så lige endnu engang skulle omkring HR og så tilbage til den ene chef.. Og sådan gik det til at den ene chef og den anden chef sammen skrev et par linier og vupti, fik lukket katten ud af sækken!


Og om lige præcis en måned starter jeg så i mit nye job! På min gamle arbejdsplads, men i nye omgivelser og sammen med gamle kolleger, som alligevel er helt nye, da jeg ikke før har arbejdet tæt sammen med dem..
Om jeg glæder mig? Sgu da!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar